Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]


The Abnormal Crew meets in Bergamo, under a new roof, in the triple nave of Punto di Fuga (the vanishing point), aimed to become the cathedral of custom culture, not just a shop, but a gathering place, where it will be possible to exchange ideas... to escape from the conventions, the constraints, the banal. Grand opening April 27, 2013, at the charming clubhouse in Bergamo, 61 Grumello Rd.

L'Abnormal Crew si riunisce a Bergamo, sotto un nuovo tetto, nella triplice navata del Punto di Fuga, destinata a diventare cattedrale della kustom culture: non solo un officina, ma un luogo di aggregazione, di scambio di idee, di… fuga, appunto, dalle convenzioni, dalle costrizioni, dalla banalità. Grand opening il 27 aprile 2013, presso la suggestiva sede di Bergamo, in via Grumello 61.



There are artists off the mainstream, who mark a style. A style that, digging in the tradition, makes a new school, winning in international competitions. This is the case of Abnormal Cycles, which in the last few years produced special motorcycles with a refined taste and masterful skills. They won dozens of bike contests, the title of AMD World Champion 2011 in the Modified Harley-Davidson class, and the third place in the prestigious Freestyle class in 2012.

Ci sono artisti che non seguono la corrente, ma che segnano uno stile. Uno stile che, attingendo alla tradizione, fa scuola, imponendosi nelle competizioni internazionali. È il caso di Abnormal Cycles, che da qualche anno a questa parte realizza special con gusto raffinato e magistrale competenza. Decine di bike contest conquistati ed il titolo di Campioni del mondo 2011 al AMD World Championship nella classe Harley-Davidson Modified, ed il terzo posto nella prestigiosa classe Freestyle nel 2012.







The vanishing point “Punto di Fuga”, Cultural Association of Motorcycle Enthusiasts. gathers a diverse group of motorcyclists. Fans who love motorcycles as mechanical objects full of charm, artworks and companion of adventures. Not necessarily historical bikes, but bikes with a story. No plastic, only metal, and the inebriating scent of gasoline, the same one that flows in our veins. Punto di Fuga offers its members a corner bar, music and a relax area with a library and much more, in a warm environment full of passion.

Il Punto di Fuga, Associazione Culturale Amatori della Motocicletta, accoglie un gruppo eterogeneo di motociclisti. Appassionati che amano le moto in quanto oggetti meccanici colmi di fascino; moto come opere d’arte e compagne d’avventura. Moto non per forza storiche, ma tutte con una storia da raccontare. Niente plastica, solo metallo; e quella inebriante fragranza di benzina, la stessa che scorre nelle nostre vene. Punto di Fuga offre ai suoi soci anche un angolo bar, musica, un’area relax con libreria e tanto altro, in un ambiente accogliente e intriso di passione.


No comments:

Post a Comment

Unsigned comments and comments containing links will be removed.
I commenti non firmati e quelli che contengono links saranno rimossi.

Bottom Ad [Post Page]